BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 18, 2009

FLEECEA JA PINKKIA PIMEYTEEN


En ole kaynyt salilla muutamaan viikkoon. Siita asti kun sairastuin flunssaan. Olen kuvitellut olevani liian heikko fyysiseen harjoitteluun, mutta tekosyy mika tekosyy. Taman lisaksi olen poikennut useasti Crumbs Bakeryssa joka on matkan varrella eraan yhdistyksen tiloihin jossa olen vapaaehtoisena toiden jalkeen.  Crumbsin kuppikakut ovat ihania ja ohi mennessani olen aina hakenut pari mukaan kotiinvietavaksi. Ja vatsan seutu on alkanut heti nayttamaan merkkeja tasta pahasta tavasta. Kaikki ylimaarainen minulla onnekseni keraantyy vatsan seudulle eika minnekaan muualle. 
 


Tanaan kotiintullessani rappusilla odotti pieni paketti josta paljastui tama ihanuus, eli Kathy Van Zeelandin  taydellinen laukku jonka tilasin pari paivaa sitten ostoskanava QVClta. Taydelliseksi taman tekee sen koko, eli tarpeeksi iso kantamaan koko materiaalisen omaisuuteni ja lisaksi laukussa on monia pienia lokeroita joihin saa kamat jarjestykseen. Valitettavasti minulla ei ole yhtaan onnistunutta kuvaa, mutta tulossa on. Edelleen opettelen kayttamaan tata uutta vanhaa kameraa... Laukun mukana tuli pari KVZ huulikiiltoa. Tuskin tulen kayttamaan koska aineosat eivat kuullostaneet luonnollisilta, mutta hyva antaa jollekin toiselle lahjaksi.



Coat:Forever21 (ihanan pehmeeta fleecea ja silkkinen vuori) Scarf: Gap Boots:Bandolino

Courage isn't always about facing danger. Sometimes its about just getting out of bed everyday, grabbing your stubborn dreams & pushing. (Through Cory Booker's Twitter)

2 comments:

Chatrin said...

Kiva, kun bloggaat suomeksikin. Ei sillä etten osaisi englantia, mutta kotosuomea on iisimpi lukea =)

Katz aka KitKat said...

Hehe, on vahan jaanyt tama Suomeksi bloggaaminen kun ei vaan ole aikaa sitten millaan. Mutta katellaan...